ERVAAR WAT HET
IS OM GRENZEN TE
VERLEGGEN.
x-perience your next step – SAP HCM/HXM
De behoefte op het gebied van ondersteuning van bedrijfssoftware is bij ieder bedrijf verschillend. Nextmoves denkt graag mee om tot een optimale ondersteuning te komen, waarbij er maximaal resultaat behaald kan worden.
Nextmoves ontzorgt waar we kunnen door flexibel ondersteuning te bieden. Hierbij zijn verschillende vormen van beheer mogelijk, welke ondersteund worden door de klantcoördinator. De flexibiliteit in dienstverlening zorgt ervoor dat wij op een nog betere manier samenwerken met onze klanten, en daarmee samen werken richting onze missie ‘best gewaardeerde SAP HXM dienstverlener’ te zijn.
Om dit te bereiken bieden wij verschillende vormen van beheer aan.
Geen vaste afspraken, maar weet dat we er zijn als je ons nodig hebt. Via ons ticket systeem kan om ondersteuning gevraagd worden, waarna wij duidelijk communiceren wat je van ons mag verwachten. Wanneer we aan de slag gaan met jouw vraag hebben we wellicht nog extra informatie nodig, we laten het zo snel mogelijk weten. We zorgen ervoor dat toegang tot de systemen up-to-date en beveiligd is, zodat we aan de slag kunnen.
Door vaste afspraken te maken weten we allebei wanneer er inzet vanuit ons beheerteam gevraagd wordt. Duidelijke vastlegging van openstaande taken en acties zorgen voor een continue opvolging. Binnen de vaste afspraken wordt alsnog flexibel gehandeld rondom aanwezigheid op locatie of remote en op welke dag(en) jij ondersteuning wenst.
Een combinatie van de eerder genoemde vormen van beheer. Je weet wanneer we voor jou aan het werk zijn, maar als er extra ondersteuning gevraagd wordt, dan is dit ook mogelijk.
“Nextmoves denkt met ons mee in de meest complexe situaties en durft ons uit te dagen om steeds weer tot de beste oplossing te komen. Dat werkt enorm prettig samen.”
Marc van der Aa, Manager HR Services, Processes & Systems bij Avebe
Onderdeel van het beheermodel is de klantcoördinator:
Twee keer per jaar komt SAP SuccessFactors met uitgebreide release notes. In dit overzicht wordt aangegeven welke nieuwe functionaliteiten er uitgebracht zijn en welke zaken gewijzigd zijn. Nextmoves kan deze documentatie beoordelen en aangeven wat nu precies voor jouw bedrijf en systeem relevant en mogelijk interessant is. De analyse omvat: